Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

''ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΙΣ ΝΟΤΙΕΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ'' και Johnny Griffin And Eddie ''Lockjaw'' Davis




Ο πολιτισμός αρχίζει να φεύγει σιγά-σιγά από πάνω μου κι αρχίζω να σκέφτομαι απλά,
να έχω λίγο μόνο μίσος για τον πλησίον μου
και λειτουργώ ζωώδικα, ελεύθερα
με τη βεβαιότητα ενός αύριο ίδιου με το σήμερα.
Γίνομαι ανέμελος, ήσυχος και γεμάτος αγάπη.
Έχω ένα φυσικό φίλο που έρχεται κάθε μέρα να με δει.
Μια μέρα του εμπιστεύτηκα τα εργαλεία μου και του είπα να δοκιμάσει να φτιάξει ένα γλυπτό.
Παιδί… τέτοιος πρέπει να’ σαι για να πιστέψεις ότι ένας καλλιτέχνης μπορεί να είναι κάτι χρήσιμο…

PAUL GAUGUIN / ΝΟΑ ΝΟΑ - ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΙΣ ΝΟΤΙΕΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ




Ο αγαπημένος Johhny Griffin στο τενόρο με τον άλλο τενόρο Eddie ''Lockjow'' Davis στην πιο groovy εκτέλεση του ''Epistrophy'' του Monk από ηχογράφηση το Φεβρουάριο του 1961 στα Plaza Sound Studios στη Νέα Υόρκη. Χωρίς σχόλια ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: