Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

...τον θάνατο δεν τον σκέφτομαι καθόλου.


"Παλιά στα όνειρά μου, έβλεπα διάφορα ακαθόριστα πράγματα, όπως καπνό ή σύννεφα, κι εγώ τους έδινα κάποια μορφή με το μυαλό μου. Κάτι τέτοιο κάνω και τώρα, όταν ξυπνάω το πρωί και θέλω να δω τη μητέρα, τον πατέρα μου, τον Τρέην, τον Γκιλ, τον Φίλυ ή καποιον άλλο. Λέω απλά στον εαυτό μου, ''Θέλω να τους δω'', κι εκείνοι έρχονται και τους μιλάω. Μερικές φορές, όταν κοιτάζω στον καθρέφτη, βλέπω τον πατέρα μου. Αυτό γίνεται από τότε που πέθανε και μου άφησε εκείνο το γράμμα. Πιστεύω ακράδαντα στα πνεύματα, αλλά τον θάνατο δε τον σκέφτομαι καθόλου. Έχω πάρα πολλά πράγματα να κάνω ακόμα για να κάθομαι και να βασανίζομαι μ΄αυτή τη σκέψη."

Miles, The Autobiography - Miles Davis, 1989 SIMON & SCHUSTER



Τρέην - John Coltrane (sax. player)
Γκιλ - Gil Evans (composer)
Φίλυ - Philly Jo Jones (drum player)

Δεν υπάρχουν σχόλια: