Specialized-roubaix pro 2006 : Με την εξαιρετική συμπεριφορά του στο δρόμο αποδεικνύει σε κάθε του ''έξοδο'' ότι το όνομά του το κέρδισε επάξια γιατί πραγματικά οι συνθήκες του Paris-Roubaix είναι το ''στοιχείο'' του. Απόλυτα προβλέψιμη και άνετη συμπεριφορά στο ''pave'' οδόστρωμα, με το οτι δεν το ενδιαφέρει η κατάσταση του δρόμου είναι ικανό να προσφέρει άνεση σε βαθμό που δεν μπορεί να περιμένει κάποιος από έναν ανθρακονημάτινο σκελετό. Ιδανικό για ποδηλάτες-σοβαρούς χομπίστες που τους ενδιαφέρει η άνεση για άπειρα χιλιόμετρα χωρίς να προβληματίσει και να κουράσει πουθενά, αλλά όχι γι αυτούς που κυνηγούν το χρονόμετρο (αυτοί πηγαίνουν στον Tarmac). Εγώ το ''έτρεξα'' περίπου 10000 χιλιόμετρα σε pave-δρόμους και ποτέ μα ποτέ δεν με κούρασε ούτε και στα πιο δύσκολα τερέν και εννοώ κατηφορικά κομμάτια με σαθρή άσφαλτο και συνεχείς μικρές κάθετες αυλακώσεις, γεμάτα αμμοχάλικο από την τριβή και αποσάθρωση του οδοστρώματος με 45+ χλμ/ώρα. Συντελεί βέβαια και σε αυτό η τεxνολογία zerts όπως τουλάχιστον ισχυρίζεται η specialized αλλά είναι μάλλον δευτερεύουσας σημασίας. Ο σκελετός ανταποκρίνεται άψογα στις απαιτήσεις γι τις οποίες προορίζεται και αποτελεί ιδανική επιλογή για απροβλημάτιστα χιλιόμετρα στην άνεση. Στην τελική του συμπεριφορά παίζουν βέβαια ρόλο και οι τροχοί (εγώ φοράω τους Dura-Ace) καθώς και τα ελαστικά (εγώ με Specialized Pro) αλλά αυτά εννοείται πως θα πρέπει να είναι αντίστοιχα του πλαισίου πάντα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου