Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

Gilad Atzmon, ένας άρτιος μουσικά τζαζ-σαξοφωνίστας, αλλά και ένας υπέροχος άνθρωπος


Μουσικά τον Τζιλάντ τον γνώρισα πριν από αρκετά χρόνια, όχι με αφορμή τη τζαζ αλλά από το γεγονός πως χαρακτήρισε τον Αμός Οζ ''ένα σιωνιστικό καθίκι''. Ξεκοκκάλιζα τότε τον Όζ στις διακοπές. Όλη η οικογένειά μου βρισκόταν στην παραλία και εγώ με όλα τα βιβλία του στο λόμπυ του ξενοδοχείου. 


Έχω πολλές ηχογραφήσεις του Τζιλάντ. Δεξιοτέχνης του άλτο, αλλά κυρίως ένας μουσικός που τα λέει έξω από τα δόντια. Με αφορμή μια αναζήτησή μου ανακάλυψα τη συνέντευξή του που προηγήθηκε. 



Για την παρουσίαση του παρακάτω βιβλίου ενημερώθηκα από το newsletter της Ισραηλιτικής Κοινότητας Αθηνών που λαμβάνω.



http://www.athjcom.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=3195:-1948-&catid=54:istoria

ΥΓ. Μετά την ανάγνωση του έργου του Οζ, σταμάτησα να νοιώθω ενοχές που όλα , μα όλα μου τα βιβλία είναι στα ράφια ατακτοποίητα θεματικά. Μου αρέσει να μη βρίσκω αμέσως κάποιο βιβλίο, απολαμβάνω την αταξία και την αναζήτηση επί μακρόν.Και επίσης από τότε είμαι βέβαιος πως η τοποθέτηση των βιβλίων μιας βιβλιοθήκης καθ' ύψος επιβάλλεται να επισύρει την ποινή του θανάτου για τον κάτοχό της

Δεν υπάρχουν σχόλια: